سی پنل در پباده سازی وب دستگاه چاپ بنر چیست؟

سه شنبه 30 خرداد 1396
4:05
Navarro Lamb

CPanel در طراحی وب دستگاه چاپ بنر چه نقشی دارد؟! دستگاه چاپ بنر زار 382 مطلقا پیش آمده که در فرایند ی طراحی وب دستگاه چاپ بنر واژه و کلمه ی سی پنل به گوشتان بخورد اما احتمال دارد که اطلاعاتی در مورد آن نداشته باشید . در هنگام طراحی تارنما طراحان از اصطلاحات تخصصی اکثری به کار گیری می کنند که با بعضا از آن ها آشنا میباشید و بعضا برای شما سرگردان کننده است و شاید مضمون‌ آن را نپرسید که چه چیزی میباشد و چه کارایی در وب دستگاه چاپ بنر دارااست . حال بدین مورد میپردازیم که سی پنل چیست!


تعریفی کوتاه از سی پنل در پباده سازی وب دستگاه چاپ بنر

سی پنل یک برنامه یا ابزار کاربردی است که به شما قابلیت مدیریت را می‌دهد . سی پنل یک در دست گرفتن پنل برای لینوکس است که از مشهور ترین در دست گرفتن پنل ها در دنیای میزبانی اینترنت هم به حساب می آید . یک در دست گرفتن پنل امریکایی است که به جهت گرافیک آن و نیز کاربر پسند بودن پر اسم و رسم شده‌است و این دارای اسم و رسم بودن را از تجهیزات خود به دست نیاورده است . سی پنل از دو بخش کاربر و نماینده ساخته شده که به هرکدام قابلیت رئیس بر روی هاست را بر پایه ی دانسته هایشان می دهد . یک بخش استفاده کننده منحصربه‌فرد برای فردی که هاست را خریداری کرده و یک بخش نماینده که مختص نماینگان فروش هاست است .



امکانات و سعی ها بخش مدیریت و نماینده

می‌خواهیم تجهیزات و سعی های جانور در بخش مدیریت و نماینده را با نیز بازبینی کنیم . در بخش نماینده این قابلیت و امکان موجود است که پنلی برای استفاده کننده آماده نماید و خویش از سعی های موجود در آن منفعت مند باشد , یوزرها را جور بندی نماید و یا پسوردشان را تغییر دهد . پکیج مورد استفاده کاربر را تغییر دهد و در نهایت کاربر جدیدی را ایجاد یا این که حذف کند . رئیس هم همان تجهیزات و عملکرد های بخش نماینده را داراست و می تواند بخش کاربر و یا این که نماینده ارائه دهد .

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه و گسترش کمپانی طراحی وب دستگاه چاپ بنر دستگاه برش لیزری

ارائه دهنده سرویس ها طراحی اپلیکیشن تلفن همراه و کلاسهای آموزش طراحی دستگاه چاپ بنر


برچسب ها: دستگاه چاپ ,
[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه چاپ بنر سیکو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]